091209

Idag har man bara varit hemma och tyckt synd om sig själv. Har haft sååå jävla ont i huvudet, tack vare att tandkvinnan dragit åt mina tänder nu igen. Vart åttonde vecka så drar dem och det gör ju så in i helvete ont.. Försiktig är hon ju inte heller. Tror mina läppar ska spricka när hon håller att spänna och flytta på tråden i käften på mig. Ibland vissa dagar önskar jag att jag bara skulle att ha struntat i att sätta in tandställningen men nu börjar det närma sig målet och "hålet" har nästan växt igen.. skönt slippa gå med en jävla glugg ^^ 
 
Imorgon är det sista dagen för praktik denna termin :D vad skönt faktiskt :P visst det har väl varit roligt och så men att jobba gratis är väl ingen höjdare egentligen ;) Ikväll skulle det typ bli utgång fast inte för min del, :( får festa nästa onsdag istället (y) aa om nån vill hänga med ut då eller nått. Jobbar 4 helger i rad nu. Visst goa pengar men man älskar ju att sova länge eller hur ;)

Nu blir det att käka sen plugga lite på projekt eller svenska. eller båda (y)

     <-- fan vad snygg man är (y)

Men man ska väl inte klaga .


Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0