091210

Yooho,

Vilken dag, visst att jobba åtta timmar är tungt, men det är ju skitkul samtidigt :) i alla fall med människorna man jobbar med. Lite skillnad på att jobba på city gross än hotell conrad jag var för två sommrarsen. Chefen var helt rubbad, inte en jävla känsla i sin kropp alltså och kunde inte förstå att man var ny... jaja vissa människor vill man bara glömma.

Sen efter jobbet stack pappa och jag ner till lägenheten och satte in golvet, snart är det nära :) ska bli skönt.
Imorgon är det egentligen Lucia i skolan men jag tänker inte gå. Jag gick inte ens på min lillebrors lucia firande så varför skulle jag titta på skolans nehe det tänker jag inte göra.

Läste en kul bok idag i bilen, haha dagens pucko.. haha vissa är bara idioter, en man hade skurit av sig könet för han trodde att hans fru var otrogen, men det ändå hon gjorde var att förbereda en födelsedags fest för honom tillsammans med hans bästa kompis. Hmm undra om han ångrade sig ^^ haha det gjorde nog iallafall djävulskt ont xD

 


måste bara säga att jag älskar denna bilden hah


Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0