091213 - SUPERSÖNDAG

Lusselellelusselelle elva nätter före jul ...... :D Det märks inte att det är lucia idag faktiskt, har jobbat hela dagen idag så jag märkte inte heller att det hade börjat snöa men lite vitt är det ju på marken här hemma :D

Just nu sitter jag och tittar på julkalendern bara för att se om den är godkänd, men icke sa nicke. Den var inte alls kul. Jag menar, Mysteriet på Greveholm, Jul i Capahernaum(stavning?), Diesel råttor&sjömansmöss mfl. det går ju inte att jämföra. Dom är ju mycket mycket bättre. Eller är det så bara för att när man blir äldre så hr man tappat intresset än när man var liten?? Hmm. Nä det tror jag inte för jag tycker dom är fortfarande lika bra :D

Imon blir det skolan :/ uschamejja, inte alls sugen på det för att man har jobbat hela helgen!

Festen igår ja måste jag ju säga nåt om, det var kul, fast dey hade något varit roligare om jag kunde ha stannat lite längre och bytt colan mot något annat. ;) Få hoppas Emmie blev glad över present kortet från Mig, Josse, Helen & Hanna :)

Nu blir det att fortsätta att sitta framför tv:n.. Kan ju säga att jag snart somnar ^^ GODNATT !


 
jag vill göra nått annorlunda med mitt hår :(


Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0