091215

Heeej...

Har fortfarande haft ont i huvudet idag. Fan med att det inte går över nångång!! Sov till klockan halv 11 ungefär sen åkte jag med pappa och praktiserade skulle väl egentligen börjat vid 8 men är man en lat jävel så är man. Och pappa vill väl inte tvinga upp mig när jag vill sova ???? ;)
Nu tittar jag på en töntig om Linus Wahlgren xD om hur han kämpar för att bli känd. Haha det typ stämmer hela den familjen gör ju allt för att vara med i TV. Gillar ingen av dem särskillt inte Pernilla. okej Niklas är väl okej, i alla fall för att han är tillsammans med Laila Bagge :) hon är ju skit cool älskar hennes rockiga stil (y)

Nej nu snart blir det träning (y) ska bara vila hjärnan innan jag sticker dit :) ciaoo!

 


Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0