091217

HEEEJ ALLEHOPA. Vilken härlig dag det är idag, solen skiner snön faller ner från himlen hela marken är vit med ca 15 cm snö (överdrivit ca 6) :) SNÖ SNÖ SNÖ <3 Finns det något mysigare egentligen. Var ute med hundarna innan och lekte i snön, de är så söta när de trycker ner huvudet i snön och blir helt vita i hela ansiktet ^^ Leo den ena hunden tycker om att tugga lite sådär på snön XD bara han inte äter gul snö (Y)! haha!
Jag har varit duktig idag också som har städat hela mitt rum, dammsugit, bytt lakan, dammat etc (Y). Känner mig såjävla bra och det känns som ett rum nu igen xD!

Kvällen igår var ju trevligt, utom att en viss person blev lite kinkig. Men inget att bry sig om! =)
Vi tjejer på piraten ;D ahha fan ni gjorde kvällen bra (Y) Tack så mycket för det. haha och när vi gick hem till Hanna och när Emmie Ö skulle gå ner för backen i högklackat (Y) xP det såg riktigt roligt ut!!
Vi får hoppas på fler sådana här kvällar/nätter :)

Nu blir det någon film eller något, CIAO!

 



SAKNAR MAGALUF FAKTISKT :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag känner desamma:D

vad gör du?

2009-12-17 @ 12:33:33
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Härligt :D

Jodå det är toppen fint med mig ;D

Händer idag? ^^,

2009-12-17 @ 12:39:10
URL: http://mollymus.blogg.se/
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0