091218 FREDAGSMYS

Ohoj, vilken dag... Först skolan, sen övningskörde jag sedan direkt sticka till jobbet whoo,. Det har varit stressande. Sen självklart var bussen tjugo minuter sen så fick stå och frysa :S Hatar när bussarna är sena fast man vet ju att det inte är deras fel. Chafförerna stressar ju ihjäl sig fast man blir ju så irreterad xD!!

Nu sitter jag och tittar på Bondesöker fru och bönderna ha tagit sig en kvinna/man, :) man blir så glad typ när någon om av har hittat sig någon som dom har blicitkära i. ""så jääla vackert""
Fan det känns som om allt handlar om kärlek nu innan jul, kompisar som ska köpa presenter till sina killar, och nyss läste jag i någon tidning jag inte minns namnet på om att några läsare hade fått skicka in hur dom och deraskillar hade träffats. En hade träffats på ikea, en annan hade hade skrivit in det snyggaste namnet på facebook på en kille hon tyckte och skrev till honom en annan hade träffats sin på tåget m.m! ASSÅ SÅNT HÄNDER JU INTE XD  Man blir ju så deprimerad av allt sådant läsande!! (y) Men jag vill faktisk tinte hitta någon.. ;) faktiskt, jag vill inte bli låst här i karlskrona och jag vill ju backpacka och inte planera in en kille mitt i allt o hopa xD ne om jag hittar någon så klart jag inte skiter i det, men jag letar ju inte precis :) (Y)

Jag vill hitta en kille som har dom intresserna jag har, någon som ÄLSKAR SNÖN lika mycket som jag gör :D och som är allmänt galen :P och vill husvagnscampa med mig när vi blir gamla ;) hahahahaha <3


Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0