091221- härliga måndag

Måndag, jaha vad har man gjort idag.. Jo inte så mycket, vart ute o lekt med mina favoriter och sedan åkteman in till Hanna och gjorde hemligsak ;) sedan handlade på favorit affären sedan hem och titta på WALLANDER SKYTTEN... Riktigt bra.





Nämn något som gjorde dig glad igår:
Igår? hmm, att jag tjänade in en massa pengar ;)

Vad gjorde du kl 08 imorse: SOOOV

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på Wallander

Det sista du sa högt: GÅ UT!

Det senaste någon sa till dig: Har du någon tvätt??

Vad har du druckit idag: Mjölk, cola ;)

Vad var det senaste du åt: crocketter, fläskfile och sås.

Vad var det senaste du köpte: mat till idag..

Vad är det för färg på din ytterdörr: gul eller nått sånt.

Vad är det för väder hos dig nu: SNÖ :)

Godaste glassmaken: chokolad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Haha ja, i alla fall från ena hållet XD

Sover du tungt: nja, nää.. vaknar ofta när jag inte ska !!

Drömmer du mardrömmar: Ja :O ;)

Trivs du med ditt jobb: Jaa :)

Favoritklädsel: mysbyxor.

Favoritlåt just nu: kom inte på nån. Lykke li hennes låtar är bra.

Vad ser du om du tittar till höger: En lampa

Vad gör dig glad just nu: Att det inte är många veckor kvar tills vi ska åka till Sälen <3

Vad ska du göra härnäst: Sova tänkte jag :)

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött, huvudvärk men är väldigt glad :)

Favoritgodis: Choklad och lakris

Kläder just nu: tröja, mysbyxer :P

Sommarplaner: Jobba, festa och vara med mina kompisar :D:D

Hur många kuddar sover du med: 5 kanske.

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Natt, vill sova på morgonen xD

Vad är viktigast för dig: Att jag mår bra!

Är du kittlig: nja, kanske

Snarkar du: Tycker jag inte, men kan gå i sömnen :S ^^

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: finns väl inga äckliga ? :P

Längtar du mest efter just nu: SÄLEN :D
HA DE GOTT EVERYBODY (Y)

Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0