091223 - Dagen före....

Heejsan, idag är det dagen före julafton fast vi har redan haft lillajulafton hemma hos oss och jag fick en ipod som jag ville :D:D, Nu sitter man och dricker cola och har jävulskt ont i ryggen ^^ Här hemma spelas det bingolotto för fullt. MEN FAN, man vinner aldrig på den skiten jo högst hundra kronor men va fan dt är ju inte mycket att skryta med.. Så skiter i det nuoch tittar på sagan om ringen istället på sexan ;) fast man har sett den flera gången så kan man se den igen ;)

Jag ska bara med säga att jag älskar mitt jobb, finns ingen bättre än city gross (y)

GOD JUL PÅ ER OCH HOPPAS NI  FÅR FINA KLAPPAR :D

 


Kommentarer
Postat av: frida

Läs o kommentera min blogg

2009-12-23 @ 22:34:50
URL: http://kissemjau.blogg.se/
Postat av: josefine säfstrand.

vilken färg fick du ? ;) .

2009-12-27 @ 14:28:38
URL: http://jjstrand.blogg.se/
Postat av: sara :)

svar/ =) Jag fick mörkblå

2009-12-27 @ 19:29:16
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0