091227 - WIE

Okey, fan vad skönt med att vara ledig imon, :D ska bara ligga i sängen och få sova ut, så jävla skönt. =) och senare blir det nog att umgåsmed hanna lite :) eller funderar jag på att åka in tillmellandagsrean och inköpa någon snyggt och billigt ;) och jag funderar på att klippa mig men vet inte hur och vet inte om jag ska göra det överhuvudtaget. Isåfall blir det nog på skolan :)

Vad händer på nyår då? Jo SARA jobbar hela jääävla nyårs helgen :( det gör mig så ledsen... Men det är ju goa pengar iaf ;) man får se det så (y)

 

JAG HITTAR FORTFARANDE INTE MIN KAMERASLADD SÅ BILDERNA KOMMER SÅ FORT JAG HITTAT DEN ;)

Nu ska jag fortsätta att titta på tv:n sen ska jag nana om jag somnar druckit en cola ;S omöjligt att somna XD haha !! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är irriternade när saker som sladdar försvinner

2009-12-28 @ 11:58:57
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-29 @ 23:18:32
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0