Baksmällan

Okej, just nu tittar jag på den sjukaste film jag någonsin sett haha BAKSMÄLLAN! Så jävla rolig. Jag får nästan lite panik att bara titta på den ^^
Man har ju själv vaknat upp och känna att man inte kommer ihåg ett skvatt vad man gjorde under natten, usch det är hemskt. Men man har ju så jävla roligt under den delen man inte minns xD
Hahaha jag var så jävla full en gång under en halloween fest som jag själv hade med mina kompisar att jag fick åka hem och väl hemma så satte jag på mig en hink på huvudet och klädde av mig naken eller aa nästan! (Y) mådde inte toppen nästa morgon iaf^^ och en gång på boda, minns typ ingetting från den kvällen/natten. Haha på vägen upp hade jag sagt OH SHIT OH SHIT ungefär hundra gånger och väl där uppe så skulle jag sno en gubbes cow boy hatt xP fråga mig inte varför men han blev sur ?? :O ;) haha och så pyttade han mig men sur lyckades jag hålla mig på benen ^^ haha .. Nu efteråt när man snackar om det är det jävligt roligt xD



Diggar han med skägget (y) och bebisen är ju så sööt.. :)

Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

tack allt bra? kram

2009-12-14 @ 22:27:54
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Nej att vara förkyld är aldrig roligt! Jo allt är bra här. Har du några planer idag?

2009-12-15 @ 08:31:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

vad mysigt! :) det blir nog lungt för min del också.

2009-12-15 @ 10:32:48
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0