Hatar att jag inte är känd !

HEJ MIN SNYGGA LÄSARE HUR ÄR DET ;) (var bara tvungen) Just sitter jag i min säng, med datan i knät och sötegöte breve :D Kollar på en massa andras bloggar och bara fattar inte hur dom har kunnat bli "kända" vissa skriver ju inte alls intressanta saker. Varför blir inte jag känd, jag skriver ju skit intressant & roligt ;) ahaha Nej det gör jag väl inte egentligen men vad ska man skriva om mer än vad man gör om dagarna då :D haha jag skriver bara saker som poppar upp i huvudet.  t.ex. visste ni att David Beckham har astma.. Vissa kommer säkert att skratta och säga(åh redan) eller nåt sånt men ja visste inte det :P Men ärligt nästan alla kända bloggare är från stockholm och är små rikemansbarn.. Kissie, Blondinbella??? Foki hon är ändå från jokkmokk eller nått ställe uppåt, hon är ändå jävligt cool :D men kissie, blondinbella, Kenza. De är ändå faktiskt rätt tråkiga, iallafall blondinbella, kissie har blivit roligare och läsa. Innan vägrade jag att göra det för hon är dum i huvudet det är hon. Men ändå smart för hon provocerar att vi ska läsa. (y) Kenza bara festar och slösar pengar hela tiden så hon är ju klockren. Ne nu ska jag sluta att vara avundsjuk och jävligt bitter och titta på tv eller nåt :) ha det hoj (y)

Calle eller Erik?? åh vad söt Rabih är. MEN FUL FLICKVÄN HAR HAN

och vinnaren är:
Erik

CALLE KOMMER ÄNDÅ BLI STÖRST!!




Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0