Julmaten

Just precis har vi käkat julmat och tittar på Kalle Ankas jul :D och lyssnar musik på ipoden, jag vet löjligt men man vill ju testa den ;) Man äter för fort så man inte orkar så mycket sen efter en timme kan man äta lite till xd ... Detta året fanns det ingen potatis på vårat julbord :/ jag äter inte Janssons frestelse så fick bara bli en massa protein denna julafton (y) ;) Mammas egna köttbullar skit goa, sen fattar jag inte människorna som inte har revben på¨sina julbord. ?? Ett måste ju, fast vi skippar ju alltid julgröten, är ändå inte så förtjust i det. MAMMA GLÖMDE ÄGGEN DETTA ÅRET. Så dåligt, mina äggmed kaviar på :S hallå..

JaoJao nu blir det  till att fortsätta att titta på kalle ankas jul, ha det trevligt så länge :) <3




Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0