100101

Woho nytt år GOTT NYTT ÅR ALLA. Längesen man skrev men har jobbat så otroligt mycket nu på lovet ;/
Igår firades nyår iallafall nere i lägenheten :) jag hanna helen Patrik Lowe Daniel Robin Sebbe Emelie Lunta mfl. Jag tyckte det var trevligt, och nyjter var jag ju självklart jobbat hela dagen idag ju. Men jag känner att det finns ingen mening att dricka egentligen? Eller har jag inte rätt. Jag har roligare när jag är nykter och har mer koll på vad jag säger och gör XD sen måste man ju tänka på sin lever ;) haha! Men det är Hannas och mitt nyårslöfte, bara dricka vid några tillfällen men inte supa bara för att supa :S

 



Kommentarer
Postat av: Ida

fast ibland är det ju roligt att bara släppa loss :D man kan faktist dricka utan att bli skit full, något glas vin eller nån cider :D tycker inte ni ska sluta helt, då blir der tillslut att ni tycker vi andra är helt efterblivna och det vill du väl inte? :D

2010-01-02 @ 15:05:12
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0