100107

Hejsan alla mina miljoner läsare, ;)

Idag vaknade man upp i sin ensamhet.. Somnade rätt så tidigt igår :) så skönt!!
Nu snart blir det jobb :) men hade önskat att man kunde vara ledig, fast det är jag ju imorgon ;) Men jobbar hela helgen sen, NI KOMMER VÄL OCH HANDLAR????

Inatt drömde jag att jag åkte skidor helt UNDERBART :D vad jag längtar till när jag och Hanna åker till sälen :D Vecka sex ;) så det är snart... en hel vecka med att bara njuta och åka en massa skidor (y) jag försår inte folk som säger usch när jag berättar att jag ska upp till fjällen.. De har säkert aldig testat på den annolunda vintern än här hemma.. Där är det riktigt kallt och dubbelt dubbelt så mycket snö :D men man har mer kläder på sig och luften är inte lika fuktig och kall som här hemma, det känns kallare här bara för att vi bor nämre havet.. (kalla vindar)..

Nej nu måste jag fixa frillan och klä på mig för att sedan ta bussen till CITYGROSS (Y) bye!







förra året med kusin marcus :)


Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0