100110

Wie idag är det den tionde och om 15 dagar får man sin lön :D Då jävla ska sara shoppa en massa.... Funderar på att kankse sticka upp till kalmar eller nåt? Men först blir det sälen (y) isåfall efter :) skulle behöva mig en ny vårjacka och ett par nya stövlar :) ja listan kommer bli lång ^^

Imorgon börjar skolan och jag känner mig inte alls bra, känns som om jag håller på att bli sjuk. Men bli jag förvånad eller??? Men ska försöka iaf ta mig dit imorgon :) bli att lägga sig tidigt så man inte är alls för slut i huvudet.

Sandra och jag funderar på att börja träna på friskis&svettis :D hoppas det blir det nu, vill verkligen gör det... Var på aktiva innan men det blev inte så lyckat (y) ...

Nej nu blir det bingolotto, ha de bäst :)

Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0