100111 - sjuk

Måndag morgon, sjuk sjuk sjuk... Eller kan man säga helt utmattad?? Iaf har fått ont i halsen, kände redan det igår när jag jobbade.. Inte kul när man sitter i kassan och måste vara trevlig och prata hela tiden.. :S Men jag tog en vilodag idag.. Kände att jag behövde det så det inte bli värre och att man bli ännu värre !!! Men tror inte jag issade så mycket idag i skolan. (hoppas jag iaf inte) .. Nu ligger jag ner bäddad i soffan och tittar på svan prinsessan, hade nästan glömt bort den filmen. :)
Nu är det inte alls många veckor kvar till Hanna och jag + familjen sticker upp till sälen :D ska bli så sjukt kul, jag längtar så jag kan döööö.. :D jag vill verkligen bo där uppe, älskar den kylan och det livet där uppe. Jag SKA iaf ha en stuga där uppe sen när jag är vuxen(y)

Nej nu är klockan mer än två och jag har inte ätit frukost ännu, dags att göra det ;P HA DE GOTT!

Kommentarer
background-color: #FFFFFF;

Skriv en rad:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( det är bara jag som ser den )

URL/har du någon egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0